DAF

Job

Eindhoven

Up to 40 hours

Starts all year through

Published on July 12, 2022

Bedrijfsinformatie

After Sales ondersteunt het DAF dealernetwerk bij het verlenen van service aan vrachtwagens. Een van deze services is DAF Multisupport. Deze Service biedt klanten de mogelijkheid om reparatie- en onderhoudscontracten af te sluiten voor de aangekochte vrachtwagens. Het doel hiervan is het beheersen van de maandelijkse kosten en het ontzorgen van de klant. Essentieel voor de klanttevredenheid bij After Sales is “het op de weg houden van de truck” tegen een eerlijke prijs van de service.

De afdeling Costing & Analysis vervult een centrale rol bij het signaleren van betrouwbaarheidsproblemen om de totale kosten van de klant te minimaliseren. Ook volgen zij hoe de portefeuille van de Repair en Maintenance (R&M) contracten presteert om, indien nodig, bij te sturen. Daarnaast is de afdeling de eerste schakel om een realistische inschatting te maken van de verwachte R&M kosten bij de introductie van nieuwe trucks.

Functieomschrijving

In deze rol zorg jij voor een correcte costing en inrichting van de Repair & Maintenance contracten. In deze veelzijdige functie heb je veel contact met andere afdelingen zoals Product Development, Control, Commercial Services en andere afdelingen.

In deze functie heb je een aanzienlijke invloed op de winstgevendheid en strategie van DAF MultiSupport. Dit maakt dat doorzettingsvermogen en overtuigingskracht jou niet vreemd zijn. Hiermee lukt het jou om het management te overtuigen van jouw verhaal. Deze functie biedt een goede uitgangspositie om verder door te groeien binnen DAF.
Je taken bestaan onder meer uit:

  • Het modelleren van de verwachte reparatie en onderhoudskosten ter ondersteuning van langjarige R&M contracten
  • Costing voorstellen maken en presenteren voor het management
  • Deelnemen aan multidisciplinaire projecten ter verbetering van onze diensten en kosten
  • Ondersteuning van andere afdelingen met data en kostprijs gerelateerde vragen
  • Zorg dragen voor correcte onderhoudsinformatie in de verschillende systemen

Functie-eisen

  • WO-opleiding in bijvoorbeeld Finance, Econometrie of Technische Bedrijfskunde
  • HBO-opleiding in bijvoorbeeld toegepaste wiskunde, bedrijfswiskunde of technische bedrijfskunde met minimaal 3 jaar werkervaring
  • Je beschikt over analytische vaardigheden en hebt oog voor details
  • Ervaring met het oplossen van data gerelateerde vraagstukken met behulp van diverse analyse tools, waaronder Microsoft Excel, SQL en/of Matlab
  • Affiniteit met techniek en dienstverlening
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels

Arbeidsvoorwaarden

Bij DAF werk je in een betrokken en innovatieve organisatie. Samenwerking én verantwoordelijkheid staan centraal. We bieden je een carrière met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Dat betekent dat je niet alleen kiest voor een functie, je kiest bij DAF vooral voor jouw toekomst.

Gezamenlijk werken aan een tastbaar product, met passie én trots. Dat is werken bij DAF. Naast een passend salaris biedt DAF jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een 36-urige werkweek
  • 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om 13 ADV dagen op te bouwen
  • Een variabele bonus, gebaseerd op het resultaat van DAF
  • Een goede werk-privé balans (flexibele werktijden)
  • Een pensioenregeling en een collectieve zorgverzekering
  • Mogelijkheden voor je persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en (online) trainingen

Drive your career, join DAF!

Contactinfo

Wil je graag meer informatie over de vacature Cost Lead Services dan kun je contact opnemen met Marijke Swaving (Manager Costing & Analysis) via telefoonnummer +3140 214 3993 of met Maroan Bouadli (Corporate Recruiter) via telefoonnummer +3140 214 2986.

Apply now