RSM

Job

Utrecht

Up to 40 hours

Starts all year through

Published on October 27, 2023

Dit is jouw functie:
Als Analyst Corporate Finance binnen onze organisatie werk je in een team van (ervaren) professionals. Door on-the-job training leer je het werkveld kennen. Goede begeleiding staat hierbij centraal.

Dit zijn jouw werkzaamheden:

  • Uitvoeren van bedrijfs- en marktanalyses;
  • Opstellen van waardebepalingen en verkoopmemoranda;
  • Kennismaking met potentiele kopers en verkopers;
  • Benaderen van nieuwe kopers en verkopers;
  • Adviseren van onze cliënten bij deze belangrijke, strategische beslissingen;
  • Opbouwen en onderhouden van het RSM Netwerk;
  • Brede ondersteuning van het CF-team tijdens trajecten.

Dit is jouw team
RSM Corporate Finance (CF) is onderdeel van RSM Financial Advisory Services (FAS) dat naast CF bestaat uit een Due Diligence en een Valuation tak. RSM FAS telt 25 gedreven professionals en wordt aangestuurd door een ervaren team specialisten  Het team van Corporate Finance heeft de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, en heeft daarbij diversiteit en kwaliteit hoog in het vaandel. 

Dit is jouw werkplek
RSM Utrecht bevindt zich in het monumentale pand ‘De Oorsprong’. Een unieke en prachtige plek, met een grote tuin waar je zomers heerlijk buiten kunt lunchen. Deze authentieke werkplek is centraal gelegen, de bus stopt voor de deur (Oorsprongspark) en we hebben onze eigen parkeerplaats. In Utrecht werk je samen met ongeveer 100 collega’s, verdeeld over de Real Estate desk, belastingadviseurs, accountants. Ook vind je hier onze M&A en Corporate Finance tak.

 

Dit is jouw profiel:
Als Analyst Corporate Finance herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Een academische opleiding afgerond in bedrijfseconomie, econometrie of een technische of financiële richting;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring binnen het M&A / Corporate Finance domein; 
  • Commercieel inzicht en resultaatgericht;
  • Sterk in financieel modelleren en het samenstellen van presentaties;
  • Leert graag en snel, een conceptuele denker en communicatief sterk;
  • Spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en daarnaast ben je maatschappelijk betrokken.

Dit bieden wij jou:


Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede (arbeids)voorwaarden, waaronder:

  • Hybride werken: Je hebt de mogelijkheid om het werken op kantoor af te wisselen met thuiswerken.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: Je krijgt van ons een Individueel Keuzebudget (IKB), mobiliteitsregeling, vitaliteitsbudget en pensioenregeling.
  • Ontwikkelmogelijkheden: Je krijgt bij ons de kans om continu te blijven groeien via onze jaarlijkse RSM Academy en onze online leeromgeving. Wij bieden een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.
  • Evenementen: We organiseren jaarlijks een zomerfeest, wintersport en onze WOW-dag voor nieuwe collega's.
  • Onboarding: Wij  zorgen voor een goede start van jouw nieuwe baan. Zo word jij door onze innovatieve en persoonlijke onboarding app al meegenomen in onze organisatie voorafgaand aan jouw eerste werkdag.

Dit zijn wij

Geïnteresseerd?

Solliciteren, meer informatie of vrijblijvend kennismaken? Neem contact op met onze Recruiter:

Sophie Lammers +31682226225slammers@rsmnl.nl

Sollicitatieproces

Als je bij ons solliciteert
Om bij ons te solliciteren vragen wij allerlei informatie, zoals je geboortedatum, opleidingsniveau en werkervaring. Je zet deze gegevens bijvoorbeeld in een sollicitatiebrief of curriculum vitae. Als wij jou niet in dienst nemen, verwijderen wij al deze gegevens uiterlijk vier weken na afloop van de sollicitatieprocedure en bewaren we ze als je wel bij ons in dienst komt. Als we jou niet aannemen, kunnen we je vragen of we je gegevens langer mogen bewaren. Bijvoorbeeld omdat er op een later tijdstip misschien een andere baan voor jou vrij komt. Als je ons toestemming geeft, bewaren we jouw sollicitatiegegevens maximaal een jaar na afloop van de sollicitatieprocedure. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van onze kernwaarden onafhankelijk en integer, een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG)*. Daarnaast doen wij een Google achtergrondcheck. De kosten van de VOG worden door ons vergoed. Bewaar daarvoor wel de originele bon. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl.

Apply now