RSM

Job

Eindhoven

Up to 40 hours

Starts all year through

Published on April 09, 2024

Dit is jouw functie

Als IT Auditor ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant. Dit kan vanuit je rol in ondersteuning van accountants zijn bij de controle van jaarrekeningen of bij het uitvoeren van een zelfstandige IT Audit of adviesopdrachten. De zelfstandige opdrachten kunnen een breed spectrum van het IT Audit domein afdekken. Hierbij valt te denken aan informatiebeveiliging, maar ook software implementatie en/of AO/IB. Je werkzaamheden voer je zelfstandig uit of samen met een Junior IT Auditor.

De standplaats is niet enkel gebonden aan Eindhoven, maar is ook mogelijk op een van onze andere vestigingen.

Dit is jouw team

Als IT Auditor maak je onderdeel uit van het IT Audit Team. Op dit moment heeft de afdeling een vaste bezetting van 5 medewerkers en 2 collega’s uit de accountancy praktijk die ook verbonden zijn aan de afdeling. Lees meer over het team op deze pagina!

Dit is jouw werkplek

RSM Eindhoven bevindt zich in een prachtig pand nabij het centrum van Eindhoven. In het pand ervaar je een huiselijke sfeer met werkplekken in allerlei verschillende ruimtes. Het treinstation Eindhoven is op ongeveer tien minuten lopen van kantoor en ook met de auto is het pand goed te bereiken. In Eindhoven werk je samen met ongeveer 60 collega’s van de afdelingen Tax, de BTW praktijk en Accountancy.

Dit is jouw profiel

Jij heb de afgelopen twee jaar relevante (IT) Audit ervaring opgedaan, bent proactief en met jouw professioneel kritische instelling lever jij een bijdrage aan onze kwaliteit. Je bent daarom ook nooit uitgeleerd en ben je van nature leergierig.

Als IT Auditor herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Afgeronde HBO/WO Studie Information Management, (Technische) Bedrijfskunde, Bedrijfseconomie;
  • Bezig met RE opleiding, eventueel aangevuld met CISA opleiding;
  • ICT kent voor jou weinig geheimen;
  • Initiatiefrijk, accuraat en stressbestendig;
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift;
  • Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en je bent maatschappelijk betrokken.

Dit bieden wij jou

RSM beschikt over de dynamiek van een snelgroeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Je krijgt te maken met uitdagende cliënten en opdrachten. Daarnaast bieden we je uitgebreide (arbeids)voorwaarden, waaronder:

  • Mogelijkheid tot parttime werken: We hebben verschillende verlofregelingen, waaronder ouderschapsverlof en de mogelijkheid tot parttime werken.
  • Hybride werken: Je hebt de mogelijkheid om het werken op kantoor af te wisselen met thuiswerken.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: Je krijgt van ons een Individueel Keuzebudget (IKB), mobiliteitsregeling, vitaliteitsbudget en pensioenregeling.
  • Onboarding: Wij  zorgen voor een goede start van jouw nieuwe baan. Zo word jij door onze innovatieve en persoonlijke onboarding app al meegenomen in onze organisatie voorafgaand aan jouw eerste werkdag.

Geïnteresseerd?

Solliciteren, meer informatie of vrijblijvend kennismaken? Neem contact op met Joris Hemmes, onze Senior Corporate Recruiter:
Contactpersoon: Joris Hemmes
Telefoon: 06 82 06 80 00
E-mail: jhemmes@rsmnl.nl

Apply now